free counters Only In My Dreams
Anonymous ASKED:
Happy belated birthday! :) I love your stories so much. You are one of my favorite fanfic writers of all time! :D :D

awww thank you bb doll

You’re all my fav fans of all times. xoxo

1
c
Anonymous ASKED:
Unni pls pls pls continue the luhan scenario i love you and your stories a lottttt <3

yes madam!
i love you too!

0
c
Anonymous ASKED:
ohmygodohmygodohmygod i think i love you so so so so much that it hurts. you posted so many chapters, it MUST BE FUCKIN CHRISTMAS. ILY and i have so many theories but it's all jumbled because i'm in a state of feels. OMFff /sorry for the cray /morelikesorrynotsorry

LMAO 

tell me your theories (i often incorporate readers’ theories into my work!)

i love you back twice as hard because i’m so thankful for people like you 

0
c
Anonymous ASKED:
WHY DOES TUMBLR MAKE ME UNFOLLOW YOU ON ITS OWN! ITS NOT THE FIRST TIME THIS HAS HAPPENED!THANKFULLY I HAVE YOUR URL MEMORIZED BUT IT STILL BUGS ME UGH

TUMBLR FUCKING HATES ME

I GOT SO MANY INBOX MESSAGES AND IT NEVER SHOWED ME SO I’M SO SORRY FOR RESPONDING LATE AS;LKFJDALSDKFJA 

I’LL MAKE SURE TO CHECK EVERY DAY NOW.

And thank you for remembering my url  that means so much to me 

i elfin love you

0
c
Anonymous ASKED:
Unni? I was wondering when Dawn of a New Era was going to be updated? I know you're working on the Kai scenario, but I've been following DoaNE for a while and you left us w/ such a cliffhanger!! Thank you and love you <3 <3

ACK ON IT ON IT ON IT I SWEAR

0
c
Anonymous ASKED:
I don't know why i never said this but your link to bubbletea directory doesnt work! SORRY hahaha its just i always pick up on it :) anyway thanks for the amazing stories and im so pumped for doane and rose princess!! <3 THANK YOU AND HAVE AN AMAZINGLY SAFE HOLIDAY

huh I wonder why 

thanks for the notification!

I’ll check it out soon! XOXO

0
c
Anonymous ASKED:
Unni! How many chapters have you updated for KOTRP?!?

18-21!!!!!

AHHHHH

0
c

+Kiss of the Rose Princess Chapter Eighteen+ 

Read More

16
c
kiss of the rose princess    first update    exo scenarios    

+Kiss of the Rose Princess Chapter Nineteen+ 

image

Read More

6
c
kiss of the rose princess    chapter 19    exo scenarios    exo scenario    

+Kiss of the Rose Princess Chapter Twenty-One+ 

image

Read More

6
c
kiss of the rose princess    chapter 21    exo scenarios    exo scenario    triple updated    

+Kiss of the Rose Princess Chapter Twenty+ 

image

Read More

7
c
kiss of the rose princess    exo scenarios    exo scenario    chapter 20    2nd update    
Anonymous ASKED:
I forgot to mention in my last oneee: Happy Birthdayyy~ <3 <3 <3 Hope you are having a wonderfulll birthday, because it is definitely a blessing thay you're here on Earth! :D Or am I a day late now...? ; - ; Sorryy.

Thanks baby

it’s okay it’s the thought that counts!

You’re a blessing to this world too, don’t forget that!

0
c
Anonymous ASKED:
Erro Dreamer-unni~! (Or do you like to be called Queen Dreamer? c:) YASSSSSSSS KAI SCENARIO COMING SOON AND UPDATES ON KOTRP TO READD. Thank youuu, time for reading spreee~! Oh, and I heard it was your birthday? c: Happy happy birthday! <3 <3 <3

YAYYYYYYYYY 

omg call me whatever man (as long as it’s not derogatory bc I’m a feminist yo)

and omg the kai scenario is so freaking long and I’m like… what to do. It’s like 14 pages and I’m not even at the good part and I’m struggling

Updating KOTRP as we speak! Yay!

0
c
Anonymous ASKED:
Hi, just wanted to say first off that I'm a huge fan of your work!However, I don't have an asianfanfics account, and I'm therefore unable to access your work (KOTRP) on there, and not all of it's on Tumblr.I understand that you are very busy, and that you have a life, but would you be able to please turn off the subscribers only on asianfanfics or put the latest chapters onTumblr? Thankyou! I eagerly anticipate your future works!

Hi bb!

Yes for sure. 

I’ll update it now. Sorry for the delay T_T 

0
c
kreasestinalina ASKED:
Happy birthday angel! You're absolutely wonderful and I hope you have (or had) a great birthday! Stay healthy, happy and lovely! 💙💜❤️👑💘💖💗

EMOJIS ARE THE BEST FUCKING THING EVER

thank you so much beautiful! 
You stay the same too, now! All my followers better be healthy, safe, and happy. 

XOXOX 

1
c